Všetky súčasti prezentácie Vašej identity sú v súlade a Vaša značka je jasne rozpoznateľná.
Identita Vášho projektu je jedinečná a dohliadneme na to, aby aj jej vizuál bol na trhu rovnako unikátny.
Dôraz kladieme na prehľadnosť vizuálu, aby Vaša identita podporila záujem Vašej cieľovej skupiny.
Komunikovať Vašu identitu je jednoduché, hravé, dá sa s ňou ďalej pracovať a vytvárať nové produkty.
Motivuje nielen navonok Vášho projektu, ale spája aj tím, ktorý sa na projekte podieľa.
Vizuálna identita sa môže zobraziť vo viacerých podobách a formátoch (od vizitiek cez promo materiály až po web stránku) a je len na Vás, pre ktoré sa rozhodnete. Vypočujeme si Vašu predstavu, ale samozrejme, radi Vám poradíme a nasmerujeme Vás v rámci analýzy. Rovnako s Vami vieme spolupracovať aj pri tvorbe obsahu pri konkrétnych materiáloch. Navštívte s nami Vaše možnosti ako vytvoriť pútavú, jednotnú a dlhotrvajúcu prezentáciu Vášho projektu.
Pri práci kladieme dôraz na hodnoty a poslanie spoločnosti, na nadčasovosť a príjemnosť celého vizuálu. K tvorbe pristupujeme komplexne, z pohľadu všetkých zainteresovaných subjektov na trhu a strategicky vytvoríme vizuál, ktorý bude inšpirovať a motivovať. Na základe činnosti Vášho podnikania a jeho cieľov zvolíme vhodnú farebnosť, typografiu a vytvoríme vizuálne prvky, ktoré sa stanú neoddeliteľnou súčasťou Vašej prezentácie. Navštívte s nami Vaše možnosti ako spolupracovať príjemne, podľa vopred stanovených dohôd a bez strachu z výsledku.
Vaša nová vizuálna identita vyvolá jasný, zrozumiteľný a pútavý signál, ktorý je v súlade s napĺňaním Vašich cieľov. Prezentuje Vás vo vnútri spoločnosti i navonok a inšpiruje nielen Vašich zákazníkov, ale posilňuje a motivuje aj Vašu firemnú kultúru. Ďalším krokom je zachovať jednotnosť, na ktorú je náš preplnený trh obzvlášť citlivý. Pri odovzdaní diela Vám poradíme, ako začať. Navštívte Vašu novú vizuálnu identitu.
Posilnite svoju značku o ďalšie prínosné projekty:
• Analýza poslania a vízie Vašej spoločnosti • Analýza komunikácie Vašej značky • Analýza trhu a Vašej konkurencie • Analýza Vašej cieľovej skupiny • Výber platforiem
• Štúdium dodaných materiálov • Štylistika a gramatika • Nastavenie tónu komunikácie • Dohoda na výsledku
• Brainstorming a Ideamaking • Farebná psychológia • Tvorba návrhov vizuálu • Typografia • Výber obľúbených návrhov • Príprava prezentácie
• Predstavenie návrhov • Brainstorming so spätnou väzbou • Modifikácie a úpravy • Výber finálnej podoby vizuálnej identity
• Finálne úpravy • Finálne odsúhlasenie • Príprava vizuálov na odovzdanie • Odovzdanie a poradenstvo
• Voľba formátu • Tvorba Dizajn manuálu • Odovzdanie Dizajn manuálu